marți, 13 ianuarie 2015

Look nou cu...




Sheinside <3


Tuturor ne plac hainutzele, fie sport, fie elegant cum ne simtim mai bine, ei bine eu de cand ma stiu am fost genul sport, mi-a placut blugii, adidashi, treningul si altele de genu acesta.
Sheinside ma facut sa imi doresc o schimbare de look.
Are o noua promotie foarte interesanta. este valabila pana pe 19.01 asa ca eu zic sa profitati de ea. 
In fine hai sa va arat ce imi place mie :
Iubesc bluzele cu spatele gol, desi nu prea pot sa port din diverse probleme :(
Imi place bluza aceasta,  imi place ca este asimetrica <3
Iar aceasta rochie e minunata <3 imi place la nebunie :*

Deci dragele mele profitati de noua promotie, cei de la Sheinside au niste articole vestimentare minunate <3





2 comentarii:

  1. Daaaaaaaaa....cata dreptate ai....
    Au niste promotii asolut FABULOASE !!!
    Am intrat pe site si...am ramas cu gura cascata la promotii. :) :D

    RăspundețiȘtergere