miercuri, 28 ianuarie 2015

Maybelline



The Colossal Volume Express Mascara

Din pacate unul dintre dezavantajele unei persoane blonde naturale...sau mai bine spun poate doar ale mele este faptul ca am genele blonde, sau varfurile blonde :(, de aceea mereu am avut grija sa imi achizitionez un rimel care sa ma ajute sa rezolv aceasta mica problema: am tot incercat diferinte produse, care nu m-am incantat: ba lipea genele, ba nu le alungea suficient..si asa mai departe.
Intr-o zi am ales sa incerc si Colossal Volume Express Mascara de la Maybelline.
Recunosc ca ma inspirat reclama...ma facut sa il incerc :)
Am ajuns sa il incerc din pura curiozitate si am ramas placut suprisa de rezultate:
in putine cuvinte face ce promite.
Imi place ca nu incarca genele, ca le alungeste, nu curge si mai ales ca acopera ideal varfurile genelor mele blonde :).
Imi place periuta la nebunie 
Imi place ca nu este din plastic(am folosit diverse produse cu periuta din plastic sau silicon )inca nu am gasit unul care sa ma face renunt la acest rimel.
Sper sa nu il schimbe vreodata, plus ca pretul este minunat : 37ron, desi pot sa recunosc ca eu l-am luat de fiecare data la promotie :)

Aceasta este rimelul pe care eu il folosesc cu mare drag, voi ce produse folositi?




2 comentarii:

  1. Daaa....si eu sunt super incantata de acest rimel. Sunt pur si simplu indragostita de el !!! :) <3
    Il folosesc de mai bine de 3-4 ani si sunt mai mult decat incantata de el ! Le-am incercat pe toate si imi plac cele din acesta gama in mod deosebit !
    Tare mult ma bucur ca ai gasit un rimel ce te ajuta cu "pictatul" genelor, in mod special varfurile acestora ! :D
    Si sa stii, referitor la pret, intotdeauna vanez perioadele de reduceri si imi achizitionez 2-3 diferite din gama colossal si asa am in permanenta ! :) ;) <3
    Pupici, scumpa mea !!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu cel putin cand vine vb de rimelul acesta, nu este scump in general dar e o traditie :D

      Ștergere